Tjek først om der er aktuelle fejl i dit område: https://drift.dktv.dk/
Er der ikke konstateret fejl i dit område, bør du gennemgå nedenstående punkter, som er de fejl vi oftest ser, når kunder kontakter vores selvbetjening.
1. Lokal fejl i tilslutning
- Er din router tændt og lyser lamperne?
- Sidder kablerne som de skal, eller er de faldet ud?
- Er der nogen synlig skade på dit udstyr?
- Genstart routeren. Det gør du ved at tage strømstikket ud, tjekke at ingen lamper lyser og sætte stikket tilbage ind igen. Vent 2 minutter og se om internettet er kommet tilbage.
2. Ubetalt regning
Bliver du mødt af vores registreringsside, reg.danskkabeltv.dk, kan det skyldes en ubetalt regning.
Tjek din netbank eller Betalingsservice.
3. Aktuelt arbejde på DKTV’s netværk
Der kan forekomme ustabil forbindelse, når vi bl.a. laver opgraderinger i foreningens udstyr eller hvis uheldet er ude.
Du kan med fordel tilmelde dig vores Drift SMS, på din selvbetjening.
Så får du besked når problemet er registeret eller når vi har planlagt drift i dit område.
Share