Når der bliver oprettet et nyt kundeforhold i DKTV, beder vi om forskellige kontaktoplysninger. Bl.a. e-mail og telefonnummer. Disse informationer gør det lettere for DKTV at kontakte kunden, hvis der skulle være behov for dette.
- Mobil nummer
- SMS Information: DKTV kan fremsende oplysninger og varslinger vedr. nedbrud og driftforstyrrelser pr. SMS.
- Mobil nummeret benyttes også som primær eller sekundær kontakt mulighed til kunden.
- e-Kommunikation: DKTV kan ved accept fra kunden, fremsende oplysninger vedr. kundeforhold, samt regninger og andet. Dette kræver tilmelding til e-Kommunikation.
- Nyhedsbrev: DKTV kan ved accept fra kunden, fremsende nyhedsbreve omkring ændringer og nye tiltag i DKTV. Nyhedsbrevet sendes ca. 6 gange årligt.
- Telefonnummer
- DKTV kan registrere to telefonnumre på kundeforholdet. Disse forsøger vores kundeservice ringe på, hvis vi har spørgsmål til kunden
Rediger dine kontaktoplysninger på Selvbetjening
Del