Skip to main content

Jeg har tilmeldt mig, hvad så nu? - Videnbase / Diverse - DKTV Kundecenter

Jeg har tilmeldt mig, hvad så nu?

Authors list

Efter tilmelding vil din første regningen bliver sendt til dig med posten ved udgangen af månedsskifte.

Derefter overgår den typisk til kvartalsfakturering i månederne 01/03-01/06-0 /09-01/12.

Leveringstiden afhænger af, hvilket produkt der bestilles.

For internet: Typisk 1-3 hverdage.

For telefoni med nyt telefonnummer: Inden for 2-3 hverdage, dog i nogle tilfælde op til 10 hverdage.

For telefoni med overflytning af telefonnummer: For så vidt muligt på den ønskede dato, dog tidligst 10 hverdage fra vi modtager den underskrevne fuldmagt.

For TV:
Afhænger af hvilken forening du er bor i. Oftest inden 11 hverdage.
For konkret dato bedes du kontakte vores kundeservice.

Ved tilmelding gælder disse følgende regler

Bindingsperiode: Der er ingen bindingsperiode på internet, telefoni og mobilt bredbånd.

Opsigelsesfrist: Der er 30 dages opsigelse på alle produkter, fra den dag der opsiges.

Fortrydelsesret: Der er 14 dages fortrydelsesret.

*BEMÆRK*
Vi opsiger ikke dit abonnement hos din nuværende udbyder.
Dette sker dog kun i forbindelse med oprettelse af telefoni med overflytning af telefonnummer.
I dette tilfælde opsiger vi kun dit nuværende telefonabonnement hos din nuværende udbyder. 


Du vil med posten derefter modtage et velkomstbrev med dit kundenummer og kodeord som du skal bruge til at registerer dit udstyr.

Hjælpsom Unyttig information

10 af 44 personer fandt denne side nyttig

Del