Skip to main content

Klient fejlkoder - Knowledgebase / E-mail - DKTV Kundecenter

Klient fejlkoder

Authors list

Kode

Betydning

Løsnings forslag

101

Serveren kan ikke oprette forbindelse.

Kontroller servernavn og port

422

Modtagerens postkasse har overskredet sin opbevarings grænse.

Kontakt brugeren via en anden kanal for at informere og bede om at skabe plads.

451

Modtageren, eller anden part har afvist din mail.

Skyldes typisk pga. der er sendt for mange mails, på for kort tid.

Prøv med krypteret opsætning.

452

Alt for mange e-mails sendt eller for mange modtagere.

Skyldes typisk pga. der er sendt for mange mails, på for kort tid, eller at der er for mange modtagere på listen.

Der kan ikke sendes mere end 64 mails i timen.

510/511

Fejl i e-mail adresse

En af de adresser i din TIL, CC eller BBC linje eksisterer ikke.

Kontroller modtagernes adresser og ret eventuelle stavefejl.

512

Modtagerens domæne kan ikke findes

Kontroller alle dine modtageres adresser: Der vil sandsynligvis være en fejl i et domænenavn (f.eks.: mail@domain.coom i stedet for mail@domain.com ).

550

Modtagerens e-mail adresse findes ikke, eller der er opstået en serverfejl hos modtagerens side.

Kontroller e-mail adressen, hvis fejlen fortsætter skal modtageren kontrollere sin e-mail fungerer med leverandøren.

551

Fejlen kan opstå, når man ikke verificeres via kryptering.

Denne fejl kan opstå, hvis man ikke er tilknyttet via et verificeret netværk. Benyt mobil server opsætning.

554

Beskeden er blevet afvist.

Den indgående server mener, at din e-mail er spam, eller din IP er blevet sortlistet.

Opsæt din klient til krypteret forbindelse.

Helpful Unhelpful

26 of 98 people found this page helpful