Kode |
Betydning |
Løsnings forslag |
101 |
Serveren kan ikke oprette forbindelse. |
Kontroller servernavn og port |
422 |
Modtagerens postkasse har overskredet sin opbevarings grænse. |
Kontakt brugeren via en anden kanal for at informere og bede om at skabe plads. |
451 |
Modtageren, eller anden part har afvist din mail. |
Skyldes typisk pga. der er sendt for mange mails, på for kort tid. Prøv med krypteret opsætning. |
452 |
Alt for mange e-mails sendt eller for mange modtagere. |
Skyldes typisk pga. der er sendt for mange mails, på for kort tid, eller at der er for mange modtagere på listen. Der kan ikke sendes mere end 64 mails i timen. |
510/511 |
Fejl i e-mail adresse |
En af de adresser i din TIL, CC eller BBC linje eksisterer ikke. Kontroller modtagernes adresser og ret eventuelle stavefejl. |
512 |
Modtagerens domæne kan ikke findes |
Kontroller alle dine modtageres adresser: Der vil sandsynligvis være en fejl i et domænenavn (f.eks.: mail@domain.coom i stedet for mail@domain.com ). |
550 |
Modtagerens e-mail adresse findes ikke, eller der er opstået en serverfejl hos modtagerens side. |
Kontroller e-mail adressen, hvis fejlen fortsætter skal modtageren kontrollere sin e-mail fungerer med leverandøren. |
551 |
Fejlen kan opstå, når man ikke verificeres via kryptering. |
Denne fejl kan opstå, hvis man ikke er tilknyttet via et verificeret netværk. Benyt mobil server opsætning. |
554 |
Beskeden er blevet afvist. |
Den indgående server mener, at din e-mail er spam, eller din IP er blevet sortlistet. Opsæt din klient til krypteret forbindelse. |
Del