Hvis dit abonnement er blevet lukket grundet manglende betaling
Har vi været tvunget til at afbryde dit signal i forbindelse med manglende betaling, er du nødt til at betale et gebyr, for at vi kan åbne signalet igen. Det sker nemlig ved udeblivende betaling, at dit abonnement blive spærret, så det indtil modtaget betaling ikke er muligt at benytte sine produkter.
Hvorfor lukkede I for mit signal?
Det var heller ikke noget vi synes var sjovt. Men du har fået beskeder om, at vi ville lukke dit signal, fordi du ikke har betalt.
Betaling for genåbning
Der opkræves efter betaling genåbningsgebyr á 199,- kr for hhv. bredbånd og telefoni, samt op til 449,- kr for genåbning af TV.
Når alt udestående er betalt og du ønsker at genåbne dit abonnement, skal du kontakte os på 69 12 12 12.
For bredbånd:
Er dit internet blevet lukket, genåbnes automatisk ved betaling. Der opkræves et genåbningsgebyr på 199,- for genåbning på kommende regning.
For TV:
Er dit TV-signal blevet lukket, skal du kontakte vores kundeservice for yderligere information.
Del